Returer och reklamationer

Om du har några frågor gällande returer/återköp och reklamationer, vänligen kontakta oss När vi mottagit detta meddelande informerar vi dig om hur vi går vidare med din retur/reklamation. Skicka alltid mail till – kundservice@sverigelevererar.se innan du skickar tillbaka! Invänta svar ifrån oss, du får svar inom 24timmar ( helger 48timmar )

Det kommer att ta ca 5 -10 arbetsdagar från det att vi mottagit ditt paket för pengarna att komma in på ditt konto. Du bör returnera paketet med spårbar frakt med posten eller Schenker – Detta kan komma att ta upp till 7 arbetsdagar att nå oss. där efter börjar returprocessen. Observera att vi inte accepterar postförskott på returer. Så snart vi har tagit emot din försändelse/vara och konstaterat att den uppfyller kraven för ångerrätten, kommer försäljningsbeloppet återförasDen enda kostnad är som du får stå för är returportot ev frakt Spara kvittot och eventuellt kollinummer när du returnerar en vara till oss så att du kan dokumentera att du har skickat returen till oss.